La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat a l’abril va ser de 416,5 milions d’euros, un retrocés del 2% respecte dels 425,2 milions registrats el mateix mes de 2021, segons InfoAdex.  

La caiguda global de l’abril va estar motivada per la reducció de la inversió publicitària en televisions, amb 129,3 milions (un 15,7% menys que l’any passat); diaris, amb 17,9 milions (–22,9%), i dominicals, amb 600.000 euros (–11,5%).  

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 34,7 milions d’euros en ràdio (+3,5%); 10,8 en revistes (+28,5%); 20,8 milions en exterior (+17,8%), i de 800.000 euros en cinema (+261,2%). 

Finalment, la inversió en digital va ser de 201,6 milions d’euros (+7,1%), dels quals 62,4 en cercadors (+8,5%), 82,1 milions en webs (+3,4%) i 57,1 en xarxes socials (+11,4%).