La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat el passat febrer va ser de 357 milions d’euros, un increment del 7,6% respecte dels 331,7 milions registrats el mateix mes de 2021, segons InfoAdex. Amb tot, la xifra encara està un 13,9% per sota dels 414,5 milions de febrer de 2020, just abans de la pandèmia.

L’augment del passat febrer es va produir en gairebé tots els àmbits amb les excepcions de les revistes, amb una inversió publicitària de 7,1 milions d’euros (un 7,5% menys que l’any passat), i els dominicals, amb 0,5 milions (–27,9%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 121,7 milions d’euros en televisió (+5,3%); 29,3 milions en ràdio (+13,5%); 18,9 en diaris (+7,9%); 16,8 milions en exterior (+62,9%), i de 600.000 euros en cinema (+319,8%).

Finalment, la inversió en digital va ser de 162,2 milions d’euros (+5,2%), dels quals 59,9 en cercadors (+2,1%), 56,8 milions en webs (+6%) i 45,4 en xarxes socials (+8,7%).