La inversió publicitària a l’Estat va créixer a l’estiu respecte de l’any passat en línies generals. Al juliol va registrar un augment del 10,6% en comparació amb el 2020, i a l’agost va ser del 6,2%, segons InfoAdex.

Com sempre, els percentatges varien segons el sector. Al juliol, la inversió publicitària va ser de 439 milions d’euros, dels quals 36,5 en diaris (–6,9%); 0,7 en dominicals (+16,4%); 10,2 milions en revistes (+85%); 30,5 en ràdio (+0,7%); 134 en televisió (+0,8%); 194,3 en digital (+17,8%); 31,8 en exterior (+36,9%), i 1 milió en cinema (+477,2%).

Pel que fa a l’agost, es van invertir 300 milions d’euros, dels quals 23,7 en diaris (+3,3%); 0,3 en dominicals (–5,6%); 3,8 milions en revistes (–1,4%); 23,2 en ràdio (+1,4%); 66,1 en televisió (–6,5%); 159,5 milions en digital (+9,5%); 23,1 en exterior (+46,1%), i 0,4 en cinema (+14,8%).