Els nou primers mesos de l’any, la inversió publicitària va ser de 4.248 milions d’euros en el conjunt de l’Estat, un 1,2% més que els 4.198 milions ingressats en el mateix període de 2021, segons l’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media.

D’un any a l’altre, la inversió publicitària es va reduir en diversos àmbits: en televisió es van facturar 1.143,2 milions d’euros (–6,5%); en mitjans digitals 541,1 (–0,3%); en revistes 52,4 (–1,7%), i en dominicals 7,4 milions (–2,3%).

En canvi, de gener a setembre la inversió publicitària va créixer en ràdio amb 272,9 milions d’euros (+8,8%); en premsa amb 218,2 (+2,2%); en exterior amb 248,7 (+23,5%), i en cinema 12,9 milions (+45,9%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 817,7 milions d’euros en cercadors (+2,4%); 737,4 en xarxes socials (+5,9%); 156,2 en classificats digitals (–4,4%), i 39,9 milions en influencers (+5,2%).r