Els tres primers mesos de l’any, la inversió publicitària va ser de 1.536,3 milions d’euros en el conjunt de l’Estat, un 3% més que els 1.492,1 milions ingressats en el mateix període de 2022, segons l’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media.

D’un any a l’altre, la inversió publicitària va créixer en gairebé tots els àmbits excepte en el mitjà televisiu, que va facturar 356,6 milions d’euros, una caiguda del 5,4% respecte al primer trimestre de l’any passat.

En canvi, en ràdio es van ingressar 95,4 milions (+14,9%); en premsa de 68,2 (+6,1%); en revistes 15,6 (+0,3%); en dominicals 2,5 (+6%); en mitjans digitals 167,1 milions (+5%); en exterior 82,3 (+11,5%), i en cinema 4,2 milions (+18,6%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 380 milions d’euros en cercadors (+3,8%); de 290,9 milions en xarxes socials (+5,7%); de 59,9 en classificats digitals (+1,4%), i de 13,6 milions en influencers (+5,4).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram