El 2021, la inversió publicitària va ser de 6.045,1 milions d’euros en el conjunt de l’Estat, un 11,5% més que els 5.421,4 milions ingressats l’exercici anterior, segons l’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media. Amb tot, encara és un 7,5% inferior als 6.534,9 milions de 2019.

Per segon any, el mercat digital, amb 3.221,3 milions d’euros facturats (+15%), supera el mercat tradicional, amb 2.823,8 milions (+7,8%).

Respecte de 2020, l’any passat la inversió publicitària va créixer en tots els àmbits: en televisió es van ingressar 1.840,1 milions d’euros (+8,4%); en premsa 725,9 (+8,4%), revistes 148,4 (+4,5%) i dominicals 11,9 (+1,4%); en ràdio 382,1 milions (+12,6%); en portals 229,5 (+19,7%); en exterior 316 (+28,3%), i en cinema 16,3 (+2,9%).

La inversió publicitària també va augmentar en cercadors, amb 1.131,4 milions d’euros (+12,2%); xarxes socials amb 961,5 (+15,3%); classificats digitals amb 226,9 (+4,5%), i influencers amb 55,2 milions (+15%).