Els nou primers mesos de l’any, la inversió publicitària va ser de 4.131,7 milions d’euros en el conjunt de l’Estat, un 15% més que els 3.594,3 milions ingressats en el mateix període de 2020, segons l’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media.

D’un any a l’altre, la inversió publicitària només s’ha reduït en premsa, amb 210,8 milions d’euros ingressats (–3,8%), i revistes, amb 52,2 milions (–12,6%).

En canvi, de gener a setembre la inversió publicitària ha crescut en televisió, amb 1.223,2 milions d’euros ingressats (+15,1%); ràdio amb 248,7 (+14,5%); mitjans digitals 538,7 milions (+23,9%); exterior 143,8 (+26,9%); cinema 10,1 milions (+5,9%), i dominicals amb 7,4 (+5,1%).

La inversió publicitària també ha augmentat en cercadors, amb 798,8 milions d’euros (+14,9%); xarxes socials 696,6 (+18,5%); classificats digitals 163,4 (+4,8%) i influencers 37,9 milions (+18,6%).