Els sis primers mesos de l’any, la inversió publicitària va ser de 2.812,9 milions d’euros en el conjunt de l’Estat, un 17,4% més que els 2.396,9 milions ingressats en el mateix període de 2020, segons l’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media.

D’un any a l’altre, la inversió publicitària s’ha reduït en els següents àmbits: premsa, amb 146,9 milions d’euros ingressats (–5,6%), revistes amb 35,3 milions (–18%), dominicals 6,2 (–1,1%) i cinema 5,6 milions (–10,4%).

En canvi, en el primer semestre la inversió publicitària ha crescut en televisió, amb 866,3 milions d’euros ingressats (+22,6%), ràdio 171,3 (+18,1%), mitjans digitals 355,4 milions (+27%) i exterior 96,1 milions (+28,6%).

La inversió publicitària també ha augmentat en cercadors, amb 511,6 milions d’euros (+14,5%); xarxes socials 483,2 (+19,5%); classificats digitals 109,6 (+2,8%) i influencers 25,4 milions (+18,8%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram