Els sis primers mesos de l’any, la inversió publicitària va ser de 2.923,9 milions d’euros en el conjunt de l’Estat, un 2,3% més que els 2.857,4 milions ingressats en el mateix període de 2021, segons l’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media.

D’un any a l’altre, la inversió publicitària va créixer en gairebé tots els àmbits: en ràdio es van facturar 189,4 milions (+9,1%); en premsa 151 (+3,6%); en revistes 36,4 (+0,9%); en mitjans digitals 366,5 (+0,03%); en exterior 170,1 (+32,6%), i en cinema 6,9 milions (+30,2%).

En canvi, en televisió els ingressos es van reduir fins als 822,2 milions d’euros (–5,1%), i en dominicals ho van fer fins als 5,6 milions (–1,8%).

Per la seva part, la inversió publicitària va créixer en cercadors amb 529,7 milions d’euros (+3,5%); en xarxes socials amb 514,8 (+6,5%), i en influencers amb 26,8 milions (+5,5), i va caure en classificats digitals amb 104,5 milions (–4,7%).