Els tres primers mesos de l’any, la inversió publicitària va ser de 1.401,6 milions d’euros en el conjunt de l’Estat, un 5,2% més que els 1.332,6 milions ingressats en el mateix període de 2021, segons l’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media.

D’un any a l’altre, la inversió publicitària va créixer en gairebé tots els àmbits: en televisió es van facturar 375,2 milions d’euros (+1,4%); en ràdio 81 milions (+12,9%); en premsa 64,4 (+7%); en dominicals 2,4 (+18,6%); en mitjans digitals 157,3 milions (+2%); en exterior 73,8 (+39,9%), i en cinema 2,5 milions (+19,3%). En canvi, a les revistes els ingressos es van reduir fins als 15,5 milions (–1,6%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 282,5 milions d’euros en cercadors (+4,7%); de 275,2 milions en xarxes socials (+6,4%); de 59,1 en classificats digitals (–5,7%), i de 12,9 milions en influencers 12,5 milions (+1,6).