Els tres primers mesos de l’any, la inversió publicitària va ser de 1.282,4 milions d’euros en el conjunt de l’Estat, un 9,9% menys que els 1.423,1 milions ingressats en el mateix període de 2020, segons l’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media.

D’un any a l’altre, la inversió publicitària es va reduir en els següents àmbits: televisió amb 369,3 milions d’euros (–15,2%); ràdio 71,6 (–11,3%); premsa 57 milions (–24,2%); revistes 16 (–41,6%); dominicals 2 (–50,6%); classificats digitals 60,8 (–8,3%); exterior 31,9 (–49,1%), i cinema 1,8 milions (–71,3%).

En canvi, la inversió publicitària va créixer en cercadors, que van ingressar 267 milions d’euros (+0,8%); xarxes socials 242,6 (+1,3%); mitjans digitals 149,9 (+1,3%), i influencers 12,5 milions (+0,6).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram