Els sis primers mesos de l’any, la inversió publicitària va ser de 3.184,1 milions d’euros en el conjunt de l’Estat, un 2,8% més que els 3.098,3 milions ingressats en el mateix període de 2022, segons l’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media.

D’un any a l’altre, la inversió publicitària va créixer en gairebé tots els àmbit excepte en la televisió, on es van reduir fins als 797 milions d’euros (–3,7%).

Per la seva part, en mitjans digitals es van facturar 390,7 milions (+4,3%); en ràdio 202,4 (+6,9%); en premsa 155,5 (+1,8%); en revistes 37,1 (+1,9%); en dominicals 5,8 (+0,3%); en exterior 199,8 (+17,4%), i en cinema 12,2 milions (+27,4%).

Finalment, els cercadors van ingressar en publicitat 708 milions d’euros (+3,2%); les xarxes socials 539,7 (+4,8%); els classificats digitals 108,1 (+3,4%), i els influencers 28 milions (+4,5).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram