La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat durant el primer trimestre de l’any va ser de 1.270,7 milions d’euros, un increment del 6,6% respecte dels 1.191,7 milions registrats en el mateix període de 2023, segons InfoAdex. L’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media xifra en un 4,4% el creixement en els tres primers mesos de 2024.

L’estudi d’InfoAdex indica que, de gener a març, l’augment de la facturació publicitària es va produir en tots els àmbits amb una excepció, el dels diaris i dominicals, que en conjunt van ingressar 140,1 milions d’euros, un 5,2% menys que en l’any passat.

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 432,9 milions en televisió (+8,8%); de 123,3 en ràdio (+1,9%); 47 en revistes (+7,4%); 74,9 en exterior (+10%), i de 3,6 milions en cinema (+23,9%).

Finalment, el primer trimestre de 2024 es van destinar 76,9 milions d’euros a publicitat en webs (+14%); 162,3 en xarxes socials (+11,7%), i 209,7 milions en cercadors (+6,2%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram