La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat el passat novembre va ser de 580,6 milions d’euros, un petit creixement del 0,5% respecte dels 578 milions registrats el mateix mes de 2022, segons InfoAdex.

L’augment de la facturació publicitària es va produir en gairebé tots els àmbits, excepte en dos: televisió, amb 176,4 milions (un 8% menys que el novembre de 2022), i cinema, amb 3,4 (–13,8%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 50,4 milions d’euros en ràdio (+1,2%); de 38,4 en diaris (+2,7%); de 13,4 en revistes (+15,8%); d’1,4 en dominicals (+3,7%), i de 31,4 milions en exterior (+7,3%).

Finalment, la inversió en digital va ser de 265,8 milions d’euros (+5,2%), dels quals 99,7 en cercadors (+5,2%), 95 milions en websites (+4,2%) i 71,1 en xarxes socials (+6,4%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram