La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat el passat maig va ser de 514,3 milions d’euros, un petit augment del 0,7% respecte dels 511 milions registrats el mateix mes de 2022, segons InfoAdex.

La facturació publicitària va caure en quatre àmbits: la televisió amb 152,8 milions d’euros ingressats (un 0,3% menys que el maig de 2022); els diaris amb 30,3 (–10,7%); els dominicals amb 0,4 (–0,6%), i les revistes amb 13,8 milions (–10%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 41,4 milions d’euros en ràdio (+2,6%); 35,1 en exterior (+19,5%), i 1,3 milions en cinema (+22,3%).

Finalment, la inversió en digital va ser de 239,2 milions d’euros (+0,8%), dels quals 74,5 en cercadors (–1,3%), 95,2 milions en websites (+1%) i 69,5 en xarxes socials (+3%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram