La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat al novembre va ser de 538,6 milions d’euros, un increment de l’1,5% respecte dels 530,4 milions registrats el mateix mes de 2020, segons InfoAdex. Amb tot, la xifra encara està un 5,6% per sota dels 570,7 milions de 2019, abans de la pandèmia.

L’augment de novembre es va produir en gairebé tots els àmbits amb les excepcions de les televisions, amb una inversió publicitària de 182,5 milions d’euros (–8%), i els dominicals, amb 1,2 milions (–27,4%).

Per la seva part, la inversió publicitària al novembre va ser de 47,2 milions d’euros en ràdio (+12,7%); de 38,1 milions en diaris (+1,4%); d’11,2 en revistes (+2,8%); de 24,3 en exterior (+24,6%), i de 2,4 milions en cinema (+181,6%).

Finalment, la inversió en digital va ser de 231,6 milions d’euros (+5,5%), dels quals 87,6 en cercadors (+5,8%), 83,3 milions en webs (+4,3%) i 60,7 en xarxes socials (+6,6%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram