La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat a l’octubre va ser de 596,1 milions d’euros, un increment del 3,3% respecte dels 577,3 milions registrats el mateix mes de 2020, segons InfoAdex. Amb tot, la xifra encara està un 2,8% per sota dels 613,3 milions de 2019.

L’augment de l’octubre es va produir en gairebé tots els àmbits amb les excepcions de les televisions, amb una inversió publicitària de 180,8 milions d’euros (–4,5%); els diaris, amb 30,9 (–17,4%), i els dominicals, amb 1,5 milions (–4,3%).

Per la seva part, la inversió publicitària el mes passat va ser de 40,9 milions d’euros en ràdio (+7,2%); de 12 milions en revistes (+23,1%); de 33,2 en exterior (+26,4%), i de 2,3 milions en cinema (+181,7%).

Finalment, la inversió en digital va ser de 294,5 milions d’euros (+7,5%), dels quals 110,2 en cercadors (+5,6%), 109,6 milions en webs (+9%) i 74,7 en xarxes socials (+8,2%).