El 2023, la inversió publicitària va ser de 6.765,1 milions d’euros en el conjunt de l’Estat, un augment del 3,3% respecte dels 6.549,9 milions ingressats l’exercici anterior, segons l’estudi i2p de Media Hotline i Arce Media.

Com en el 2022, l’any passat la inversió publicitària va créixer en la majoria d’àmbits, amb tres excepcions: la televisió, amb 1.656,2 milions d’euros facturats (–2,3%); la premsa amb 324,9 (–2,8%), i els dominicals amb 10,5 milions (–9,9%).

La inversió publicitària va ser de 868,5 milions d’euros en mitjans digitals (+4,8%); de 413,7 en ràdio (+3%); de 83,3 en revistes (+2,4%); de 441,7 en exterior (+17,8%), i de 27,8 milions en cinema (+15,6%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 1.585,8 milions d’euros en cercadors (+5,7%); 1.065,7 en xarxes socials (+4,4%); 225,9 en classificats digitals (+2,8%), i 61,2 milions en influenciadors (+4,4%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram