La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat a l’octubre va ser de 625,3 milions d’euros, un augment del 4,9% respecte dels 596,1 milions registrats el mateix mes de 2021, segons InfoAdex.

El creixement es produeix en la majoria d’àmbits, amb les excepcions de la televisió, amb una inversió publicitària de 178,2 milions d’euros (–1,4%); les revistes, amb 11,7 milions (–2,1%), i els dominicals, amb 1,5 milions (–0,4%).

Per la seva part, la inversió publicitària a l’octubre va ser de 44,1 milions d’euros en ràdio (+7,7%); de 31,7 milions en diaris (+2,6%); de 39,5 en exterior (+18,8%), i de 2,5 milions en cinema (+11,4%).

Finalment, la inversió en digital va ser de 316,1 milions d’euros (+7,3%), dels quals 116,6 en cercadors (+5,8%), 117,2 milions en webs (+6,9%) i 82,2 en xarxes socials (+10,1%).