La inversió publicitària a l’Estat es va reduir en conjunt els mesos de juliol i agost un 1,9% respecte del mateix període de l’any passat. Al juliol la inversió va registrar un descens del 3,4% en comparació amb el 2021, i a l’agost va créixer un petit 0,3%, segons InfoAdex.

Com sempre, els percentatges varien segons el sector. Al juliol, la inversió publicitària va ser de 424,1 milions d’euros, dels quals 33,7 en diaris (–7,7%); 0,7 en dominicals (–1,7%); 9,4 milions en revistes (–7,7%); 30,9 en ràdio (+1,3%); 116,5 en televisió (–13,1%); 196,9 en digital (+1,4%); 34,5 en exterior (+8,4%), i 1,5 milions en cinema (+48,5%).

Pel que fa a l’agost, es van invertir 300,8 milions d’euros, dels quals 20,8 en diaris (–12,3%); 0,3 en dominicals (+5,6%); 4,1 milions en revistes (+8,9%); 26,2 en ràdio (+12,5%); 60,4 en televisió (–8,7%); 163,8 milions en digital (+2,7%); 24,4 en exterior (+5,5%), i 0,9 en cinema (+139,1%).