La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat el passat febrer va ser de 351,5 milions d’euros, una reducció de l’1,5% respecte del mateix mes de 2022, segons InfoAdex.

La facturació publicitària va caure en televisió, amb 107,1 milions d’euros ingressats (un 12% menys que el febrer de 2022); diaris, amb 18,6 (–1,2%); dominicals, amb 0,4 (–21,1%), i revistes, amb 6,4 milions (–10,2%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 32,2 milions d’euros en ràdio (+10,1%); 21,4 en exterior (+27,6%), i 0,6 en cinema (+1,7%).

Finalment, la inversió en digital va pujar a 164,7 milions d’euros (+1,5%), dels quals 60,6 en cercadors (+1,1%), 58,1 milions en websites (+2,3%) i 46 en xarxes socials (+1,2%).

 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram