L’Associació Catalana de Ràdio organitza aquest divendres, de 10 a 12.30 h, la jornada La publicitat a la ràdio, nous escenaris, que es podrà seguir en streaming en aquest enllaç del seu web. La sessió estarà dedicada a aprofundir en el nou panorama que dibuixa la Covid-19 i les fortaleses del mitjà radiofònic en aquest entorn.

L’ACR ha programat quatre ponències: La situació del mercat publicitari del 2020 a Catalunya i a Espanya, a càrrec d’Enric Yarza, president de Media Hotline; La fortalesa de la ràdio i de l’àudio com a suport publicitari. Casos d’èxit europeus, de Katty Roberfroid, directora general de l’EGTA; Audiències a Europa durant la pandèmia. El podcast com a via de negoci per a la ràdio? La relació operadors-reguladors, amb Àlex Gutiérrez, cap de la secció mèdia de l’Ara, i El DAB a Europa: realitat i perspectives, amb Elena Puigrefagut i David Fernández, representants de l’EBU.

La inauguració i la clausura de la jornada anirà a càrrec del president de l’ACR, Miquel Miralles.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram