A punt de fer els 18 anys, l’agència de comunicació Bcnpress inicia una nova etapa reconvertida en Beat Content. Amb la nova marca vol posar en valor la importància estratègica dels continguts en un entorn empresarial de canvi permanent.

Així doncs, l’agència oferirà serveis de 360º en comunicació, incidint especialment en la necessitat de generar bons continguts com a fil conductor per a qualsevol estratègia.

“El món evoluciona i la comunicació ho fa a velocitats mai vistes. Les agències que aspirem a continuar creixent no podem ser subjectes passius d’aquest canvi, amb la peculiaritat que, en aquest nou tauler de joc, el contingut és un element estratègic”, afirma Aureli Vázquez, soci i director de continguts de Beat Content.

“Portem molt de temps adaptant-nos als canvis del sector, que són cada vegada més exigents. En els últims anys hem intensificat aquest esforç envoltant-nos d’un equip jove, coneixedor de les noves regles de joc, juntament amb altres membres experimentats i partners tecnològics que per nosaltres són fonamentals”, apunta Marc Sabé, soci i director comercial.

L’adopció de la nova marca es materialitzarà de manera progressiva durant tot el mes de desembre.

Actualment Beat Content compta amb una plantilla integrada per 15 persones de diferents perfils: periodisme, màrqueting digital i disseny. L’agència té les seves oficines a Barcelona, des d’on ofereix el seus serveis a Espanya i Portugal.