El 2022 ha estat un dels millors exercicis per a l’agència de comunicació Canela gràcies a un creixement “sense precedents” del seu negoci a Espanya i Portugal, destaca en un comunicat. Per una banda, Canela ha incrementat un 46% la seva facturació. Per l’altra, ha reforçat el seu equip amb un augment del 45% del personal, actualment format per 42 persones.

“Amb l’actual volum de negoci i tenint en compte els nostres objectius, a Canela hem entès que és essencial mantenir un equip a l’alçada d’aquest creixement. Així, podem oferir una resposta de qualitat i especialitzada en les necessitats dels clients, al mateix temps que hi ha un equilibri en la quantitat de treball de l’equip”, explica Deborah Gray, fundadora i directora gerent de Canela.

“La incorporació de nou talent no ha afectat una de les principals apostes dins de Canela: el creixement orgànic dels empleats dins de la nostra organització, i les polítiques de treball que valoren i beneficien un bon equilibri entre la vida laboral i personal dels nostres empleats”, afegeix.

En el balanç de l’any, l’agència també destaca la posada en marxa d’Studio, una nova unitat de negoci per reforçar i millorar la seva oferta de serveis audiovisuals, creativitat i disseny. A més, ha reforçat l’àmbit digital amb el nomenament d’Arantxa Aguilera com a directora de business-to-business, corporativa i digital.