Giny Comunicació s’ha transformat en Giny Barcelona. Després de més de deu anys, l’agència del Must Media Group ha dut a terme un replantejament estratègic basat en el seu coneixement de la marca Barcelona. Així doncs, Giny ha adoptat un nou posicionament centrat en l’ecosistema de la ciutat, que ha acompanyat d’una nova imatge de marca.

Adrià Barrio, director general de Giny Barcelona i Must Media Group, posa en valor un canvi estratègic amb el qual “s’enforteix i es posiciona com una agència referent a Barcelona, amb un plantejament únic i diferencial dins el mercat de les agències”.

La seva especialització en la marca Barcelona “ens permet acompanyar les empreses i les entitats per connectar amb els seus públics potencials i que n’obtinguin els millors resultats”, afegeix Barrio.

Giny Barcelona compta amb un equip de més de 25 professionals de la comunicació, la publicitat, la creativitat, el disseny i la producció audiovisual. Actualment, l’agència treballa per a clients com Fira Barcelona, Circuit de Barcelona-Catalunya, Parlem Telecom, Mobile World Capital Foundations o Ferrocarrils de la Generalitat.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram