L’agència de comunicació estratègica Apple Tree ha incorporat Laura Antuñano com a directora de comunicació per a l’oficina de Barcelona. Antuñano assumeix el lideratge i el desenvolupament de tot el departament, i impulsarà el creixement de la divisió de comunicació aplicant la filosofia new thinking per als clients de l’agència.

La nova dircom d’Apple Tree compta amb més de 20 anys d’experiència en comunicació des de les perspectives del periodisme i la consultoria estratègica.

“Estem molt contents de poder comptar amb la Laura, que és una de les professionals amb més experiència i capacitat estratègica d´Espanya”, assenyala Carme Miró, fundadora i consellera delegada d’Apple Tree.

“A més de ser una persona amb pensament new thinking, els nostres clients i el nostre equip de professionals tenen en la Laura una figura de màxim recorregut en l’àmbit de la comunicació, les relacions públiques, la gestió de stakeholders, l’employer branding i la reputació”, afegeix Miró.

Laura Antuñano va iniciar la seva trajectòria professional al diari econòmic Expansión a Madrid, i a continuació va assumir des de Barcelona la direcció de programes en la divisió de conferències d’Unidad Editorial. Després de passar per diferents consultores, els darrers anys ha estat directora de comptes a OmnicomPR Group i representant de la seva oficina a Barcelona, i directora de grans comptes i expansió a Atrevia.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram