La 25a edició dels premis Eyes and Ears han distingit la campanya d’estiu 2022 de TV3 i Catalunya Ràdio amb el Best Station Spot. El guardó premia la millor campanya d’una cadena televisiva a escala europea. L’atorga Eyes and Ears Europe, una associació creada el 1996 a Alemanya com a plataforma i punt de trobada per al talent i la creativitat dels mitjans audiovisuals europeus.

Anualment, Eyes and Ears premia les propostes més destacades en àmbits com la creativitat, la innovació, el disseny, l’estratègia de promoció i projecció de marques de cadenes de televisió, ràdio i plataformes digitals.

La campanya premiada va ser creada i produïda pel departament de màrqueting de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals en col·laboració amb l’estudi creatiu Ladyssenyadora. La campanya tenia com a eslògan Imagina!, i de banda sonora la cançó Llums de mitjanit interpretada per Miki Núñez i Mariona Escoda, presentador d’Eufòria i primera guanyadora del talent xou.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram