La revista Líbero incorpora al seu projecte editorial Líbero Creative Club (LCC), una agència creativa especialitzada en futbol que buscarà unir marques i aficionats a aquest esport mitjançant històries, idees i formats innovadors. El projecte compta amb un equip multidisciplinari de creatius, periodistes i dissenyadors, i s’emmarca en l’ecosistema del grup Jungle21, que al juliol va adquirir el mitjà.

LCC pretén traslladar la filosofia de la revista al terreny creatiu i posar al servei de les marques l’experiència d’una dècada de Líbero explicant històries. Així, la nova agència oferirà serveis de consultoria estratègica, publicitat i continguts, que poden ser documentals, pòdcasts, campanyes, patrocinis o ficció.

“El futbol és l’esport més universal i el millor vehicle per transmetre missatges. LCC pretén reduir la distància entre aficionats i marques. Les idees han de parlar el llenguatge de les emocions del futbol i nosaltres ajudem les marques a trobar el seu lloc al futbol i als clubs i esportistes a trobar el seu lloc a la societat”, aunta Diego Barcala, fundador i director de la revista Líbero.

“La proposta és clara: parlar de futbol des del futbol partint d’una perspectiva diferent, cosa que materialitzem de tres maneres: ajudem les marques a entendre la seva posició i relació amb aquest esport; les acompanyem en el procés d’explicar històries més interessants i entretingudes, i, finalment, dissenyem productes i experiències dins aquest terreny de joc”, exposa Jacobo Pérez del Pulgar, cofundador i director de l’ecosistema de Jungle21.

“Parlar de futbol és una mica més profund que una pilota, 90 minuts, aficionats i un resultat. És parlar d’història i històries, ciutats i pertinença, moda, cultura, valors i canvi social. Futbol sense crits, això és Líbero Creative Club”, defensa Pérez.