Xavi Ribó, Marian Marco, Silvia Alsina, Sonia Doménech i Jordi Sacristán (foto: Roman).

La consultora de comunicació Roman ha reforçat la seva estructura amb la incorporació en l’accionariat de dos nous socis: Marian Marco, directora d’impacte i cultura, i Jordi Sacristán, director de comunicació financera.

Aquesta operació se suma a les incorporacions l’any passat de Sonia Doménech i Xavi Ribó en l’accionariat de la firma liderada per Silvia Alsina, presidenta i CEO de Roman.

La consultora va implementar la nova estructura accionarial el març de 2022 per tal de consolidar-se com a partner integral de les empreses en el seu recorregut empresarial, financer, cultural i de propòsit social i sostenible.

Marian Marco porta 14 anys a Roman, des de 2009 com a directora de l’oficina a Madrid, i amb més de sis anys liderant l’àrea de comunicació interna. La directiva s’incorpora en l’accionariat i alhora assumeix la direcció d’impacte i cultura.

Per la seva part, Jordi Sacristán porta des de 2015 al capdavant de la divisió de comunicació financera de Roman a Barcelona.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram