Prisa Media ha incorporat com a directora general comercial Marisa Manzano, per tal de reforçar la seva aposta per la transformació digital, amb la qual busca oferir noves solucions comercials emmarcades en els nous continguts i productes amb què treballa.

Fins ara Manzano era directora comercial de Facebook a Espanya, càrrec que ocupava des de 2016, i que comptabilitzava amb la direcció del projecte d’acceleració digital a nivell europeu posat en marxa per la multinacional per impulsar solucions globals de comerç electrònic.

“L’aposta del grup per la transformació digital i la convergència de recursos al voltant d’una estructura de plataformes transversals ve acompanyada per una nova estratègia comercial on la digitalització és també essencial”, explica Carlos Núñez, president executiu de Prisa Media.

“La trajectòria de Marisa Manzano i el profund coneixement que té en aquest àmbit ens permetrà oferir innovadores solucions i productes, i continuar assentant el model de subscripció i el lideratge de les nostres marques”, afegeix.

“El món dels mitjans de comunicació està vivint un període decisiu on la digitalització i l’ús d’eines innovadores ens obre un nou camí ple de possibilitats, i Prisa està posicionat per liderar aquest camí”, apunta la nova directora general comercial de la divisió de mitjans del grup.

Manzano té una àmplia experiència en màrqueting i comunicació. Abans de Facebook va treballar en multinacionals com Microsoft o Walt Disney, i en grups editorials com Edipresse i RBA.