L’agència Líbero Creative Club (LCC) ha incorporat com a director creatiu Nicolás Gómez Cal, després de més de dos anys en el mateix càrrec a la revista Líbero i l’agència PS21, pertanyents al mateix grup, Jungle.

Vinculat al projecte des del seu naixement, Gómez s’encarregarà de coordinar un equip de creatius, periodistes i dissenyadors per consolidar el posicionament de LCC com l’agència especialitzada en futbol que uneix marques i aficionats.

“El meu treball serà injectar creativitat i consolidar la tendència de creixement que experimenta actualment Líbero Creative Club i acabar de posicionar la marca com la primera companyia a Espanya capaç d’unir cultura, marques i futbol”, assenyala Nicolás Gómez Cal.

El directiu va iniciar la seva carrera a Buenos Aires, on va treballar en agències com Ogilvy & Mather, FCB, Lowe i JWT. Posteriorment va passar per Lola Madrid i, a Londres, per Mullen Lowe, Santo i Wunderman Thompson.

Líbero Creative Club va néixer l’octubre de 2022, tres mesos després que Jungle adquirís la revista Líbero.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram