Nielsen ha llançat a l’Estat InfluenceScope, una solució tecnològica per mesurar les accions de màrqueting d’influència que ofereix una visió global des d’una única plataforma.

La companyia destaca que aquesta eina millora el coneixement de les accions de màrqueting d’influència durant tot el cicle de vida d’una campanya, que disposa d’una gran base de dades d’influencers, i compta amb una àmplia cobertura en el mesurament de plataformes i xarxes, amb un model de puntuació basat en els quatre elements que considera “clau” per al màrqueting d’influència.

Aquests quatre factors, són: marcar i definir un pressupost fix des de l’inici de la campanya; crear continguts, elaborar idees i executar estratègia en base a dades del mercat; desenvolupar campanyes amb un ROI mesurable de forma real per a cada acció; i simplificar la traçabilitat de les accions mitjançant la visualització i la recopulació des d’una única plataforma.

Davant l’auge de les xarxes com a mitjà per arribar als potencials consumidors, creiem necessari l’anàlisi real d’un mitjà tan complex com és el social media”, assenyala Maira Barcellos, directora de Nielsen Media per a Espanya i Portugal. “Per això ens satisfà posar a disposició tant de les marques com d’agències una eina fiable a l’hora de triar, optimitzar i mesurar l’èxit de les campanyes d’influencers, que cada vegada tenen més pes en la inversió publicitària espanyola, afegeix.