Omnicom Media Group ha posat en marxa una nova unitat de negoci: una agència de màrqueting d’influència que ofereix solucions end to end en aquest àmbit. Sota el nom d’OMG Influence, treballa de forma independent donant suport a totes les agències i unitats del grup.

Amb la nova unitat, Omnicom vol simplificar processos en les estratègies de gestió i creació de màrqueting amb influenciadors, així com la possibilitat de desenvolupar una gestió més personalitzada aportant valor en totes les fases d’identificació d’audiències, creació de continguts, amplificació, reporting i mesurament.

Per dirigir OMG Influence s’ha incorporat Yago Viñas, que reportarà directament a Joan Jordi Vallverdú, conseller delegat d’Omnicom. “L’influencer màrqueting és la disciplina que més està creixent i volem apalancar-nos en tecnologia, estratègia i creativitat per millorar el ROI de les campanyes i dels nostres clients”, assenyala Viñas, que prèviament havia treballat en companyies com The Content Club, SamyRoad, elEconomista o Fever.

“Continuem avançant creant solucions en comunicació que ajudin els nostres clients a continuar creixent, i entenem que el màrqueting d’influència és rellevant i és tendència constant a la nova era del màrqueting, on volem aportar eficiència i eficàcia en els processos end to end amb el millor talent, com ara Yago i el seu equip, i la millor tecnologia local i global d’OMG”, assenyala Vallverdú.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram