La consultora de comunicació i afers públics Kreab ha nomenat Oriol Martí com a nou director de l’àrea digital de l’oficina de Barcelona. La designació és fruit de la reestructuració que ha fet la consultora, que també ha nomenat Cecilio Prado com a director de l’àrea digital de l’oficina de Madrid i Manuel Sánchez com a responsable d’estratègia integrada i internacionalització.

Oriol Martí compta amb 14 anys d’experiència gestionant projectes digitals. Abans d’incorporar-se a Kreab, el 2018, va dirigir la seva pròpia agència de publicitat durant cinc anys, i va treballar en agències com Ogilvy One, Estudi Ferran Sendra i Evercom.

Prado, Sánchez i Martí, que anteriorment ocupaven el càrrec d’associate director a Kreab, s’encarregaran de definir les estratègies digitals dels clients, potenciant la seva influència, notorietat i posicionament en aquest àmbit.

“Cecilio, Manuel i Oriol han desenvolupat una tasca excel·lent aquests anys a Kreab i coneixen les necessitats dels nostres clients a la perfecció. Estem molt orgullosos de promocionar el talent intern i potenciar una àrea clau per a nosaltres que és, a més, transversal per a totes les àrees del negoci”, assenyala Miguel Ángel Aguirre, managing partner de Kreab España.

L’àrea digital de Kreab compta amb més de 25 professionals especialitzats entre les oficines de Madrid i Barcelona. Amb la nova estructura es posarà el focus en continuar consolidant aquesta àrea, a més de treballar per aconseguir una major integració de les solucions digitals en les diferents àrees clau de l’empresa.