L’agència de comunicació estratègica Apple Tree, ha anunciat el nomenament d’Óscar Navarro com a nou director de comptes del departament digital de l’oficina de Barcelona.

Navarro es va incorporar a Apple Tree fa vuit anys com a assistent, i des d’aleshores ha crescut professionalment fins a ocupar el nou càrrec. Amb formació periodística, va iniciar la seva trajectòria col·laborant com a redactor per a mitjans digitals especialitzats en moda i cultura.

“Óscar representa el talent que creix des de dins, amb una visió molt clara de l’entorn digital i una gran sensibilitat estratègica. La seva evolució és un reflex del que a Apple Tree anomenem new thinking: estratègia, innovació i creativitat per a aconseguir resultats de negoci”, destaca Carme Miró, fundadora i consellera delegada de l’agència.

“A Apple Tree he après a combinar anàlisi, coneixement de l’entorn digital i un enfocament diferencial, la qual cosa defineix la nostra manera de treballar: el new thinking”, assenyala Óscar Navarro. “Haver crescut professionalment dins de l’agència m’ha permès interioritzar aquesta filosofia des de l’inici i contribuir a construir la reputació que avui tenim en el sector”, rebla.

Joaquín Güell i Jaime Castellanos compren l’agència Somos Experiences
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram