Antoni Cañete i Miquel Campmany segellen l’acord.

La patronal PIMEC i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya han signat un conveni de col·laboració amb el qual posen a disposició de les micro, petites i mitjanes empreses serveis i programes. L’objectiu és ajudar a impulsar la seva competitivitat, viabilitat i productivitat, mitjançant un acompanyament per donar resposta a les seves necessitats presents i futures, d’acord amb el desenvolupament social i econòmic del seu entorn.

D’aquesta manera, ambdues entitats es comprometen a fomentar la creació de sinèrgies a través de diferents accions, com ara l’acompanyament i assessorament personalitzat, la participació en comitès i comissions de treball, l’assistència a esdeveniments i jornades informatives, l’accés a cursos de formació presencials i online, o la participació en els respectius guardons, entre d’altres.

El conveni ha estat signat aquest dimecres pel president de PIMEC, Antoni Cañete, i el degà del Col·legi, Miquel Campmany.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram