El grup Prensa Ibérica redobla la seva aposta pel màrqueting de continguts amb la compra de Publisuites, una reconeguda empresa de publicitat digital que connecta anunciants, editors i professionals freelance a través de dues plataformes: Publisuites i Digital Content. Amb aquesta adquisició, Prensa Ibérica potencia la seva àrea de màrqueting digital.

Publisuites és un marketplace que fa d’intermediari en la contractació i venda de continguts patrocinats per a branded content, SEO i reputació en línia, a més de la redacció d’articles.

L’anunciant contracta la campanya mitjançant una interfície que permet contractar contingut des de la publicació de l’editor, mentre que l’interfície de clients permet seleccionar diferents editors en funció de l’audiència, el perfil i l’experiència. La plataforma coordina els treballs i ofereix un servei de valor afegit que posa a disposició un mànager especialitzat en SEO per ajudar en la gestió de campanyes de posts patrocinats o de redacció.

Per la seva part, Digital Content es dedica a la contractació de serveis de desenvolupament i increment d’audiències. La plataforma ofereix als clients la creació de continguts, el desenvolupament de campanyes de màrqueting, la creació de calendaris editorials, i la redacció i correcció d’articles, entre d’altres.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram