La divisió de mitjans de Prisa ha reestructurat l’àrea comercial. La mesura pretén impulsar el creixement i el servei al client, i millorar la connexió entre les agències i anunciants amb l’actual ecosistema de mitjans del grup i les seves comunitats.

Mariana Langone és la nova directora general comercial des del passat gener, quan va rellevar Marisa Manzano. Posteriorment es van incorporar Marta Valverde com a directora d’agències; Joan Alegre com a director comercial Catalunya, i Arantxa Pérez com a directora de màrqueting.

Completen el departament comercial Alejandro Pendás, director comercial de grans comptes; Alberto de los Santos, director comercial de notícies; Victoria García, directora comercial nacional Catalunya; Gema Barreda, directora comercial de ràdio, i Fernando Cruz, director comercial de branded content.

Amb aquesta reestructuració, el departament comercial de Prisa Media té com a objectius millorar la qualitat del servei al client, optimitzar les operacions internes, i garantir l’eficiència en totes les etapes de les solucions publicitàries.

“Estem compromesos a establir relacions sòlides i duradores amb els nostres anunciants, i aquesta reestructuració ens ajudarà a assolir aquest objectiu de manera més efectiva”, assenyala Mariana Langone.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram