Prisa Media ha creat tres noves direccions en l’àrea comercial en el marc de la nova estructura organitzativa transversal. La pretensió és incrementar la connexió entre les agències i els anunciants amb l’actual ecosistema de mitjans del grup i les respectives comunicats, a més d’aprofundir en les noves narratives.  

La directora general comercial de Prisa Media, Marisa Manzano, ha apostat per la promoció interna en les noves direccions. Així, Cristina Gonzalo ha estat nomenada directora de màrqueting comercial, producte i innovació, una àrea considerada estratègica que combina la intel·ligència de dades i la creativitat.  

Per la seva part, Jesús Aspra assumeix la direcció comercial, on s’ha reorganitzat l’equip per indústries i sectors d’activitat, per oferir una gestió més qualitativa, prioritzant el coneixement exhaustiu de les necessitats i interessos de les marques, segons explica el grup.  

Finalment, Manuel Castro lidera la direcció de transformació i servei al client, que comptarà amb professionals en mesurament i plataformes tecnològiques, amb una alta especialització en l’ecosistema programàtic i de dades.  

Aquesta nova organització està pensada amb l’únic objectiu de posar el client al centre, respondre a les necessitats d’un mercat en constant evolució, i arribar a les marques i agències amb els nostres productes prèmium de la forma més àgil”, apunta Marisa Manzano. “Estic convençuda que tot el talent que acull aquest grup i les grans marques i mitjans que representem es convertiran en una força líder al mercat publicitari”, rebla.