Nielsen ha anunciat el nomenament de Roberta de Martino com a nova responsable de màrqueting i comunicació per a la zona del Mediterrani, que inclou Espanya, Portugal, Itàlia, Grècia i Xipre. Amb la seva incorporació, la companyia busca reforçar-se per impulsar la línia creixent de negoci al sud d’Europa.

De Martino s’encarregarà de dissenyar l’estratègia amb què Nielson planeja posicionar-se en el mercat mediterrani, amb el subministrament de nous productes i serveis, a més d’enfortir els vincles que la companyia ha anat teixint amb els principals players del sector publicitari. Un altre objectiu de la directiva italiana és impulsar la reputació de Nielsen en marques, editors i agències globals.

Roberta de Martino porta gairebé 20 anys lligada a la indústria de la publicitat, i abans de Nielsen va treballar a Mediaset, Citröen Italia, Montblanc i l’Hotel Hilton de Mèxic, on va iniciar la seva trajectòria professional.

“Avui dia el posicionament de les companyies necessita una figura que pugui visualitzar les oportunitats que ofereix el mercat i respondre-hi de manera efectiva. Assumeixo aquesta responsabilitat amb molt d’entusiasme, ja que per mi formar part d’una companyia com Nielsen és un impuls laboral que afronto plena d’il·lusió. Amb tot, el nostre objectiu és continuar creixent, en el meu cas a nivell professional, de manera que continuem oferint els millors serveis als nostres clients”, assenyala De Martino.