El festival d’innovació en comunicació Sitges Next continua completant la programació de la sisena edició, que se celebrarà els dies 11 i 12 de novembre.
El certamen ha incorporat noves ponències, debats i professionals al programa d’enguany, que explorarà la innovació en el món de la comunicació de marques, la creativitat i les noves tendències en la cultura digital.
Programa Sitges Next 2021
Dijous 11 de novembre
- Don’t Act, React (9.50 h) – Pablo Filomeno (Feeder)
- El rol de la farmacia en la comunicación (10.20 h) – Elvira Arzubialde (Vmlyrx, VPP Health)
- Taula rodona producció: Sincronizando marcas y audiencias (10.50 h) – Pablo García Acon (Primo Content), Bep Moll (Branded Mamma, Elite Team), Ramon Arteman (Metropolitana de Muntatges) i Xavi Tribó (Glassworks Barcelona)
- Taula rodona docència: Advertising is changing, Ad Schools too (11.30 h) – David Tetilla (Barcelona School of Creativity), José Olivares (Madrid Content School), Santi Gantes (Brother) i Rafa Gil (The Atomic Garden)
- Understanding what is happening in the world in just a couple of minutes (12.10 h) – Daniela McArena i Paula Muñoz (Act2ality)
- Metaversos: la próxima gran revolución digital es inmersiva (12.40 h) – Óscar Peña (Wunderman Thompson)
- Collaborative, true meaning of network (13.10 h) – Sunde Sastre (Cøllage)
- Taula rodona branded content: ¿Por qué lo mejor está por venir? (16 h) – Pablo Muñoz (Cøllage), José Olivares (Madrid Content School) i Carles Ortet (Zoopa, The Smart Agency)
- Branding <3. Brandeando desde el cora (16.50 h) – Bruno Sellés (Vasava)
- Taula rodona nou periodisme: 2022: el nuevo, nuevo periodismo
(17.20 h) – Daniela McArena, Gabriela Campbell i Paula Muñoz (Act2ality), Anna Domènech (El Periódico) i Santi Terraza (Hydra Media) - New Thinking, key to restore the balance (17.50 h) – Olivia Walsh (Apple Tree Communications)
- Content is business (18.20 h) – José Olivares (Madrid Content School)
- Taula rodona estratègia (18.50 h) – Victor Gutiérrez de Tena (APG Spain), Raquel Espantaleón (Sra. Rushmore), Olivia Walsh (Apple Tree Communications) i Camil Roca, (Ogilvy)
Divendres 12 de novembre
- Creativos vs Creadores (9.30 h) – Gil Blancafort (Vertically®, Yslandia, Wheelzzz®) i Marga de Miguel (AI of Things)
- Taula rodona automoció: Looking for a rich content experience (10 h) – Joaquim Ramis (Shakelton), Isahac Oliver (&Rosàs) I Sam Judez (DDB España)
- Data Punks (10.40 h) – Eva Santos (Delirio & Twain)
- New Money Only (11.30 h) – Albert Folch i Rafa Martínez (Folch)
- Taula rodona innovació: Looking for a rich content experience (12 h) – Pancho Cassis (David The Agency), Gil Blancafort (Vertically®, Yslandia, Wheelzzz®), Óscar Peña (Wunderman Thompson), Xavi Tribó (Glassworks Barcelona) I Marga de Miguel (AI of Things)
- Nuevos sistemas creativos (12.40 h) – Agustín Vivancos
- Taula rodona activisme (13.10 h) – Marc Lite (Firma), Jesús Revuelta (independent) i Chacho Puebla (Felicidad).
- Jose María Piera y Toni Segarra: una conversación privada (13.50 h) – Jose María Piera (Wundermann Thompson) i Toni Segarra ( Alegre Roca)
- Más mujeres creativas (16.10 h) – Helena Marzo (independent) i Eva Conesa (twoelf)
- Simplify Design (16.50 h) – Verònica Fuertes (Hey)
- Lliurament de premis (17.20 h)
Les ponències i taules rodones es duran a terme al Mercat Vell de la població del Garraf, mentre que la Fundació Stämpfli i el Palau de Maricel acolliran activitats complementàries de networking.
Enguany el festival se celebrarà amb format híbrid, presencial i en línia. Les entrades de dia i abonaments es troben a la venda a sitgesnext.com.