El festival d’innovació en comunicació Sitges Next ha completat la programació de la setena edició, que se celebrarà els dies 11 i 12 de novembre. El certamen està plantejat com un aparador de les noves tendències sota el prisma de la innovació, així com un punt de trobada i d’intercanvi d’experiències.

El Sitges Next 2022 ha programat una trentena d’experts que oferiran ponències, casos d’èxit i taules rodones sobre diversos camps temàtics: les estratègies, les campanyes, les marques, les aplicacions tecnològiques, la creativitat, les agències i les noves realitats. El certamen clourà amb l’habitual entrega de premis.

Per segon any, la programació del festival d’innovació en comunicació té com a curador el publicista Enric Nel·lo, soci i director creatiu de Full Circle Karma.

El Sitges Next 2022 tindrà lloc al Mercat Vell, el Palau de Maricel i la Fundació Stämpfli de la població del Garraf.

Programa Sitges Next 2022

Dijous 10 de novembre

  • Jumpers, un caso – Oriol Fernández i Natalia Carranza (Fuego Camina Conmigo)
  • Fighting indifference towards data – Pau García (Domestic Data Streamers)
  • ¿De dónde viene el futuro? O cómo encontrar nuevas formas de contar historias – Daniel Calabuig
  • La criptonita de la eficacia – Agustín Soriano (McCann Worldgroup)
  • Power & Influence x Key Challenges – Germán Silva (Pink)
  • La pasión nos sobra – María López-Chicheri (Sioux meet Cyranos)
  • Dr Pou y Mr Gacho. Un viaje a la nueva realidad de las identidades digitales – Edu Pou (Metacampus)
  • Transforming ideas in business – Xavi Gallego (We Are Vertically)
  • Noves Narratives – Alfonso García-Valenzuela (IPG Mediabrands), Daniel Calabuig (director creatiu executiu) i Alba Vence (Lady Brava), moderats per Pablo Muñoz (Cøllage)
  • Nous llenguatges, nous formats – Oriol Uria (Garage Films), Ramses Albiñana (Albiñana Films), Eli Tripiana (Sr. Alce Films) i Meritxell Guitart (Dragons Group), moderats per Jordina Carbó (VNLY&R)
  • Realidades conectadas – Vicky Vasán (Inmersiva)
  • El método Odd: del insight al deep understanding – Astrid Altadill (This is Odd)

Divendres 11 de novembre

  • Por qué el Metaverse le gusta tanto a mi madre – Fredo Sanz (Univr.se)
  • Nada nuevo por aquí – Víctor Blanco i Sergio García (PS21)
  • Las marcas que no aportan, no importan – Alex Pallete (Pícnic)
  • Metaglobal – Jorge Calleja (Meta Reality Labs)
  •  “Bajo la luz perfecta” Holaluz + Hamlet – Carlota Pi (Holaluz) i Ximo Villalba (Director creatiu i d’innovació)
  • Falsos mitos de la publicidad – Jordi Pont (Nike)
  • Cerrando el círculo de la interrupción – Edu Pou i Toni Segarra (La Interrupción)
  • El Metaverso es imparable, como vivir este momento histórico y ayudar en su creación – Edgar Martín-Blas (Virtual Voyagers)
  • TigreLab o la tecnología al servicio del storymaking – Mathieu Felix (TigreLab)
  • Sistemas visuales: cuando la identidad visual se va de marcha – Olga Llopis (Comuniza)
  • ¿Por qué cuesta tanto innovar en comunicación? – Alba Vence (Lady Brava)
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram