El festival d’innovació en comunicació Sitges Next ha completat la programació de la novena edició, que pivotarà entorn els creadors visionaris. L’esdeveniment se celebrarà els dies 9 i 10 de maig al Teatre Prado.
Sota el lema The Visionaries, el certamen ha programat un panel d’experts en comunicació, màrqueting, intel·ligència artificial i altres disciplines que es caracteritzen per haver estat autors o protagonistes de “lúcides estratègies en innovació”. Durant dos dies, els ponents protagonitzaran conferències, presentacions casos d’èxit i taules rodones.
Programa Sitges Next 2024
Dijous 9 de maig
- Espacios digitales, experiencias reales: el poder del Spatial Computing en el marketing del futuro – Álvaro Antoñanzas, cofundador de DeuSens (10.15 h)
- Crear donde nadie ha pisado – Mona León, sòcia fundadora de Formidable Factory (10.50 h)
- IA+XR: transformando el futuro de las historias inmersivas – Jimena Tormo, creativa tecnològica (11.30 h)
- IA: revolución en la producción audiovisual y la vida de los creadores – Mike Ramos, director d’art i realitzador freelance (12.10 h)
- La urgencia de lo presente – Christian López, director creatiu independent (12.45 h)
- Taula rodona: Innovació – Albert Mundet, director general
del Barça Innovation Hub; Caio Fontenele, responsable de màrqueting de Heinz; Isabel Sebastián, mànager internacional de DeuSens, i Tomás Ferrándiz, director creatiu executiu de Contrapunto (13.20 h) - Com treure-li més partit a la meva petita marca? – Camil Roca, conceller delegat de K1000 (17 h, sessió per a emprenedors)
Divendres 10 de maig
- Mamá, ¡la IA se ha comido a mi perro! – Miguel Espada, conseller delegat i cofundador d’Espadaysantacruz (10 h)
- Deja de innovar y haz lo de siempre – Alejandro di Trolio, president creatiu per Europa de Cheil Worldwide (10.45 h)
- Existo, y luego pienso – Diana Núñez i Rubén Cruz, cofundadors de l’estudi creatiu Benana i The Clueless Agency (11.25 h)
- El futuro de la publicidad: incógnitas, dudas y algunas incertidumbres – Joan Alvares, director creatiu de Putos Modernos (12 h)
- Taula rodona: IA – Diana Núñez, cofundadora de Benana i The Clueless Agency; Xavier Mitjana, consultor i formador; Delia Rodríguez, periodista i escriptora, i Jimena Tormo, creativa tecnològica (12.35 h)
- Look Under Your Nose. The stories behind Heinz’s best UK launch in recent years: a pasta sauce – Caio Fontenele, responsable de màrqueting de Heinz; Paco Badia, director creatiu executiu de VML Spain, i Pipo Virgós, director creatiu a Wunderman Thompson (13.20 h)
- Battle prompt – Mike Ramos, director d’art i realitzador freelance; Jaume Montané, cofundador de la productora Copilotos; Esther Souto, dissenyadora multidisciplinar, i Laia Grassi, directora creativa especialitzada en IA (16 h)