El festival d’innovació en comunicació Sitges Next va cloure divendres la seva sisena edició amb el lliurament de premis. Els guardonats han estat:

  • Producció i postproducció: Primo i Metropolitana per la campanya Lola Flores de Cruzcampo
  • Agència: Ogilvy
  • Projecte innovador: Feeder
  • Campanya innovadora: Ogilvy per la Lola Flores de Cruzcampo
  • Projecte social: Publicitarios Implicados
  • Professional: Marc Elena d’Adsmurai

L’organització de Sitges Next ha concedit els premis en base a la innovació més rellevant de l’any.

El lliurament de guardons va tancar dues intenses jornades de ponències, col·loquis i debats que van omplir de professionals de la publicitat, la comunicació i el màrqueting el Mercat Vell de Sitges, recuperat com a espai polivalent.

Entre dijous i divendres, una cinquantena de professionals van intervenir al festival en més de 20 sessions. El programa va abordar la innovació des de diferents prismes, amb taules específiques sobre innovació, estratègia, branded content, producció, nou periodisme, docència, automoció, activisme i creativitat.