Pablo Pereiro Lage d’Squirrel Media, entre Manel Urquijo i Jordi Calvet d’IKI Group [foto: Squirrel Media].

Squirrel Media ha adquirit IKI Group per integrar-lo en la seva àrea de publicitat, on ja opera amb Best Option Media (BOM) i Squirrel Global Media (SGM). L’objectiu principal de l’operació és augmentar la presència d’Squirrel Media en el camp de la publicitat i millorar-ne el posicionament complementant la seva oferta amb la proposta d’IKI Group.

“Des d’un punt de vista industrial, aquesta adquisició posiciona Squirrel Media com el principal grup publicitari independent espanyol en termes de volum de negoci, amb una facturació que aquest any superarà –només a Espanya– els 140 milions d’euros, emergint, addicionalment, com la setena gran realitat global en aquesta segmentació”, afirma l’empresa.

L’operació s’ha formalitzat amb la compra del 100% de les participacions de totes les companyies que conformen IKI Group. Squirrel Media no ha fet públic el preu acordat per “no influir en les diverses operacions corporatives que s’estan negociant en l’actualitat”, en el marc de la seva estratègia expansiva. Això sí, assegura que l’adquisició es finançarà majoritàriament amb fons propis de la companyia.

Des d’Squirrel Media es destaca que els fundadors d’IKI Group, Jordi Calvet i Manel Urquijo, es mantenen a l’empresa juntament amb la resta de l’estructura, formada per més de 130 treballadors.

“Estem compromesos amb el nostre objectiu de liderar el mercat, i aquesta adquisició és un pas clau cap a la millora del nostre posicionament global en el sector de la publicitat”, assenyala Pablo Pereiro Lage, president i conseller delegat d’Squirrel Media. “IKI Group és coneguda pel seu enfocament innovador i la seva qualitat en el servei al client, i estem entusiasmats d’integrar les seves capacitats en la nostra estructura”, ressalta.

“Unir-se a Squirrel Media no només amplia les nostres capacitats i recursos, sinó que també ens obre portes a noves oportunitats i desafiaments. Estem emocionats per les sinergies ja existents, per totes aquelles que estem segurs crearem junts, i pel gran impacte positiu que això tindrà per als nostres clients”, apunten Jordi Calvet i Manel Urquijo.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram