Taboola, empresa dedicada a la gestió de contingut per al web obert, ha tancat un acord amb Prisa Media per gestionar en exclusiva la publicitat nativa de tots els mitjans del grup.

Amb aquest acord Prisa Media podrà gestionar totes les eines de publicitat nativa de Taboola, les quals han de permetre la recirculació dels propis continguts editorials, incrementar l’engagement de l’usuari, intercanviar audiències entre els diferents mitjans, o generar més tràfic a través de l’agregador de notícies Taboola News.

“En un ecosistema digital en evolució contínua, des de Prisa Media ens agrada envoltar-nos dels millors socis per abordar reptes digitals. Amb la incorporació de Taboola com a partner estratègic, podrem oferir millors solucions als nostres lectors, oients i anunciants”, afirma José Gutiérrez, director general de solucions, digital i tecnologia de Prisa Media.

Per la seva part, Adam Singolda, fundador i conseller delegat de Taboola, amb aquest acord Prisa “està demostrant el compromís d’innovar per oferir als lectors notícies més rellevants, en més dispositius i pantalles, alhora que habiliten noves formes de monetització. Confiem en ser el seu soci a llarg termini”.