El Grup TBWA ha presentat el seu nou equip de l’oficina de Barcelona, que integra professionals especialitzats en mitjans, data i programàtica. Dirigit per Gonzalo Pulito, la marca ha enllestit un procés de transformació que s’ha gestat en els darrers mesos.

“La creativitat segueix sent clau per millorar el rendiment de les inversions, ja que en un escenari tan atomitzat potencia i amplia l’impacte de les campanyes”, assegura el director general de TBWA\Barcelona.

A més de Pulito, TBWA\Barcelona compta amb dues peces clau: José Manuel Muries com a cluster director, i Zaira Gras en l’àrea de comptes. També s’han incorporat Danilo Cascino com a responsable de l’àrea de consultoria estratègica. A més, s’ha renovat l’àrea creativa que lideren Juan García Escudero i Juan Carlos García.

La CEO del Grup TBWA, Claudia Safont, assegura que “l’aposta del grup es basa en la fusió d’intel·ligència de precisió i creativitat amb una metodologia pròpia, amb l’objectiu d’ajudar les marques al creixement disruptiu”.