Transports Metropolitans de Barcelona ha adjudicat a Global la licitació per a l’explotació de suports de publicitat estàtics, digitals i altres formats a la xarxa de metro.

El contracte és de 2024 a 2032 i suposarà uns ingressos mínims per a TMB de 5,7 milions d’euros anuals. És a dir, 45,6 milions en el conjunt dels vuit anys. Aquesta quantitat pot augmentar depenent del que Global ingressi en publicitat per l’explotació dels espais. El contracte es pot prorrogar dos anys.

En el marc de l’adjudicació, Global retirarà gairebé un terç dels suports de publicitat estàtica presents a les estacions de metro i instal·larà 180 noves pantalles digitals i tres noves pantalles de gran format a les línies L1, L2, L3, L4 i L5.

Així doncs, els 70 suports digitals que actualment té la xarxa de metro s’incrementaran fins als 250 els propers anys. El total de la inversió compromesa per part de l’adjudicatària puja a 3,6 milions d’euros. Global també controlarà els suports clàssics en format estàtic o format paper.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram