Foto: Associació Empresarial de Publicitat

Una trentena de representants d’agències de publicitat de Catalunya va gaudir, dijous, com a públic, de l’elaboració d’un repte creatiu en una simulació de reality show als platós de 8tv. La proposta va ser promoguda per l’Associació Empresarial de Publicitat amb la col·laboració de Medialog i 8tv.

El reality show va comptar amb bona part de les patums de 8tv. Presentat per Frank Blanco (El circ), van participar-hi Ares Teixidó (Ares Revolution), Vicent Sanchis (El Pentàgon), Marta Polo (directora de 8tv), Adán Bonet (director de continguts de 8tv) i Maria Macià (product manager de Principal).

La parella de concursants va dissenyar una estratègia comunicativa en temps rècord i, segons el jurat, va posar en valor “la intel·ligència, la velocitat i l’originalitat”. Mentre preparaven l’estratègia, els diferents actius de 8tv van fer diverses referències al sector creatiu i de la publicitat.

Així, el conseller delegat de 8tv, Nicola Pedrazzoli, va anunciar una campanya de captació de publicitat adreçada a les agències presents per valor de 150.000 euros. I també va presentar-los el projecte de la cadena: “En aquests darrers 16 mesos estem fent molt bona feina. Ja ens veu molta gent!”, va dir.

Frank Blanco, Nicola Pedrazzoli i Álvaro Montoliu (foto: Associació Empresarial de Publicitat).

De l’activitat d’aquest dijous, que forma part del cicle mensual Gremifica’t, el president de l’Associació Empresarial de Publicitat, Álvaro Montoliu, va subratllar que “va ser un escenari magnífic. Aquest és l’esperit d’aquesta associació i la seva junta, rejovenir el gremi amb propostes atractives i modernes com aquesta”.

Montoliu va agrair el gest de Pedrazzoli d’“obrir les portes de 8tv al gremi”. Fruit d’aquesta activitat, l’Associació i 8tv tenen previst continuar col·laborant en altres iniciatives.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram