El grup Vocento ha llançat &©, la marca que aixopluga les seves agències creatives: Tango, Pro.Agency, Melé, Antrópico, Yellow Brick Road i &Rosàs. La denominació (pronunciada and) respon a la filosofia de “suma de valor, independència, col·laboració, versatilitat i punts de vista complementaris”, explica Vocento.

Sota la nova marca, les diferents agències mantindran la seva autonomia com fins ara, però fomentaran les sinergies, operant de forma més coordinada en projectes comuns on cadascuna pot aportar els seus coneixements.

“A &©, cada agència complementa la resta amb la seva experiència per fer front a les noves necessitats dels clients, on en un entorn publicitari cada cop més complex, un gran avantatge competitiu és comptar amb la capacitat d’oferir als clients solucions a mida”, destaca el grup.

Vocento vol que aquest enfocament de negoci permeti al col·lectiu d’agències “ajudar a construir marques més sòlides, sent consistent en totes les fases del viatge del consumidor, connectant marques i audiències de manera més eficaç”.

Fa quatre anys, Vocento va decidir impulsar una àrea de negoci d’agències amb la compra de Tango, Pro.Agengy i Melé. L’aposta es va ampliar el 2022, amb el llançament de Yellow Brick Road i Antrópico, i aquest any ha crescut amb l’adquisició de &Rosàs.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram